trött tjej

Vakna 12 idag! Det var den långa härliga sovdagen :P
*skratt*
Men jag lyckades faktiskt lägga mig igen, tills minstabror på besök :P Huuuur trött  som helst! Men trevligt. Tänkte att jag kunde lägga mig å sova en liten stund till, då kom nästa bror på besök.
haha, ba upp å hoppa å fixa middag :)

Är något res sugen!! Karibien! Eller Dominikanska!
me jätte sugen! :))

Laddar för andra natten nu! Känns ba bra.

Helgen närmar sig med storsteg, själv ska jag vara en duktig arbetare :)
Men ni andra som ska ut å roa er, peppa redan!!



*********************************************************************

Ha en fortsatt toppen kväll
Puss å Kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0