utb.

Men sego man är! Klockan är 18 och bolipompa börja nu, jag är alldeles färdig!!! hahahaha!
Har vart på utbildning hela dagen, rätt intressant ändå faktiskt. Men man är inte van å sitt på lokaler.. haha :)
Har haft bror på middag ikväll, lika trevligt varje gång! :)

Somnade ju strax efter Nellie igår halv 7, vaknade igen strax efter 21. Inte okej. He vart lite bigbrother och nå annat skit innan man slog av tv´n. Just då vakna Nellie.. haha, så vi låg ju å prata hur länge som helst om sommaren, saker vi ska hitta på, och vad hon vill hitta på :) En mycket trevlig pratstund hade vi :)

På tal om sommaren, så tror jag att det kommer bli en fantastisk sommar, med massa roligheter :)
Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vad mysigt! Jag längtar så mycket tills jag kan ligga och planera och filosofera med Elliott :-)

2011-04-14 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0