1 år..

.. 1 helt år sedan min vän lämnade jorden.
1 helt år sedan jag fick det tråkiga beskedet, kommer ihåg att jag jobbade kväll. Kom hem precis som vanligt, slog igång datorn då David skrev direkt och frågade mig om jag hört vad som hänt Jonte.
Helt sjukt. För ett år sen och en dag sen så sa jag åt honom att köra försiktigt och att vi skulle cs så snart som möjligt när tid fanns för det.
Men det blev inge mer.



gogo Jontis!
Fick denna bild som mms av honom, en kram!
En påhittig och helt underbar människa! :)

En vän som fanns i alla väder, vilken tid som helst på dygnet.
Nattkompisar var vi på slutet, han i gruvan och jag på Bäckbacka!
:) En mörkrädd Sandra ringde alltid Jonte, sen var jag inte mörkrädd mer.

Jag saknar dig varje dag Jonte, jag ser dig varje morgon på kortet!
Jag vet att du ler och att du skrattar som bäst.
<3
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0