gotti

hahahaha, helt jäkla galet, for ju med Nellie imorse på dagis, for ju som ba hem.
Plockade undan lite, men tänkte att jag kunde unna mig lite mer sömn iaf :)
Jimpan kom hem vid 11 och gav mig frulle på sängen :] Hur mys som helst!
Somnade om när han for...
Jag vakna halv 4 efter de!!! Jimpan ringde å väckte mig och sa bara åt mig att slänga mig i duschen.
Helt galet.

For på Taj Mahal och åt 3 rätters middag, sjukt gott!
Vi tänkte som prova det här med rabattkupong, jag skämms ju som satan över sånt, men he gör då inte Jimpan!


Ja jag höll på dö! Mycket skratt kan jag lova! :D

Det har vart en bra dag, kort men toppen.

Nu ska vi tydligen städa. haha

Puss  å kärlek
/S


Kommentarer
Postat av: Ove Sundberg

ISCH-ISCH Nu blir jag stolt! Rabattkuponger <3

2011-08-11 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0