johopp

Men hellu där :))
haha, jag har ju blivit kass på att klicka mig in här!

Har iaf haft en toppen semester so far! Kalas väder :)
Blivit några dagar på stranden och försökt brännt fläsket en aning, busat med Nellie :]
Var till Lycksele i lördags, hade det riktigt trevligt på djurparken med lilltjoppan min! Kollade djuren, åkte karuseller, körde båt och trampis.
Red på häst.
Nellie bestämde på lördagen att det skulle bli kött på menyn, som tur man har så blev man bjuden på plankstel i strålande sol :]
Gott som ba den vare allt :D
Kan säga att jag inte har en badkruka till dotter iaf! Nellie badade friskt i älven när vi kom till campingen.

Igår hade dom lovat strålande sol hela dagen, men he syndes då inte till, så till övik drog vi och lekte av oss allihopa! :)) Och efter de varte lite shopping på H&H :)

Idag har min minsta bror blitt stor!!! 18 år!!!!
Lill Johan :]
Så imorgon blir det 18 års partaj på taket :P hehehhe

Har jätte fina bilder som jag tänkte slänga ut imorgon :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0