mami vecko!!

Tack för alla era vänliga ord :) Dt värmer fint i hjärtat på mig!
:)

Idag är det måndag, så fint som Nellie skulle ha sagt idag : MAMMA VECKA :D


Och det äre å :) Ska fara å hämta lillfisen min på en liten stund, måste försöka dra en sväng med dammsugarn, jag å jimpan hade ett litet städryck inatt efter att båda jobbat kväll.
Så jag har inte så mkt att göra nu :))

Nu kan jag äntligen säga att semestern äntligen är slut! Inge mer ledigt nu på ett tag!
Jag har haft sjuk abstinens efter jobbet!
:) Back on track!!
- Men Bäckbacka kommer sakna en helt underbar arbetskollega, och det är du dt Elin. MEN! Vi ska nog se till å styr upp nå trevligt framigenom här :) För glömd, det blir du inte i första taget, varken av oss i personalen eller dom boende :)
stor kramen till dig!

Ikväll hade jag tänkt mig en super mysokväll, fast ändå en tidig sådan!
Får snabb äta och sen soffläge med nå chips å karra, risken finns ju att klockan drar mot 2-3 som vanligt när det är film kväll :P
Måst ju som va pigg imorgon när klockan ringer sin fina stämma!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Elin S

Men va fin du är Sandra! Kommer sakna att arbeta med er så mycket men jag hoppas att facket går in för sin sak! Och hon ska få det hon förtjänar.

2011-08-16 @ 01:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0