never know

Idag har det vart en fin dag!
:)
Tog mig en rejäl sovmorgon, laddade inför min första natt :)
Tog mig ett lång skön het dusch, brände på med gammkläa för att möta upp solrosen min :]
Fick ju låna lilltjoppan min i eftermiddag!
Så Jimpan å Nellie å jag for först på megazone och lira lite spel, man blev lite som 12 igen!! hahaha, boxades och körde rally :D
Nellie uppskattade det otroligt mkt :)) För att sedan gå på droskan och äta räkfrossa, gott var det men eftersom J och Nellie åt tacobuffe så kände en Sandra sig hyffsat stressad, för när dom var mätt hade jag skalat 3 räker!! hahahaa.

jaja
Känner att jag börjar bli lite väl bortskämd... :]

Nu är iaf min första natt alldeles strax avklarad och alla har vart så snälla med mig å Emma inatt! :)
perfekt start!

En liten tanke som slagit mig på sista tiden..

Riktiga vänner växer inte på trän,
riktiga vänner glömmer inte bort sin vän,
riktiga vänner vågar stå för vad dom säger,
riktiga vänner vänder inte ryggen mot sin vän,
och framför allt, riktiga vänner finns jäklar där i vått å torrt.

Men skitpratare och ytligt jäkla patrask... Det är något jag inte riktigt kan kalla för vän.

- Jag har dom som står mig nära, å dom jag vet även jag står nära.
Å de är jag riktigt gla över.




Snart ska jag få komma mig hem och mysa lite :]

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0