peppen

Jisses amalia va trött jag var imorse när jag vakande, eller imorse?? Halv 6 ikväll!!!
haha
Skulle ju vara hos Matilda kl 18.00 för att äta nå go paj och fira hennes dag.
He va ba snabba ryck in i duschen och bränn på så man kunde komma fram nångång :)
Men dit tog vi oss iaf :)
Riktigt trevligt, och god mat!
Kände peppen från allas håll, men jag fick mig en riktigt god hallondrink :D (alkofri)
:))

Hoppas brudarna får en kalas kväll ikväll!! Med mycket dans och skratt!

Själv ska man bränn på på jobbet med en André inatt :)
Trevligt värre!
:)

Längtar tills måndag då lilltjoppan min kommer hem :D
MYSIGT VÄRRE!!

Ha en toppen natt!

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0