samsung galaxy 2

En sådan nalle köpte jag mig allt igår, riktigt nöjd måste jag säga själv :)
Snygg, smidig och jävligt snabb :D (iofs så var jag van med en htc smart å ) *ler*

Jag å lillan hade en riktigt mysig och trevlig morgon tsm :))


Verry beautiful :]

Idag så har jag å lilltjoppan vart på Leos och lekt, hon lurade upp mig itron på att vi skulle åka tigerkanan tsm, näe! Vad gör ungen? Åker ifrån mig!!! haha!!!
Skit unge!







Vart tvingad å ta kort på hennes röv!  Det var vad jag var värd idag, grundlurad morsa :(


Chefen ringde mig idag :)) Så ikväll har jag jobbat kort kort kort kvällen, gick ba som en dans :))
Nellie fick va me Jimpan, sålde mina prylar hemma gjorde dom allt, så nu äre tomt :( ALLT SÅLDE DOM!
hehe.. nedå :]

Nu movie time, utan hår kvar, ut for löshåret, imorgon blire färg upp de för hela slanten, sen in med nytt. MJAAAO!!! :D

Puss å kärlek, välkommen helg!
Njut av den!!!

:)
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0