skjut mig!

Först måste jag säga adjö till min kära honda som min röv har suttit brai i lite mer än ett år :]
Lill sport gammhondan!
Sålde den, dt gjorde jag :)


Så nu är jag billös, har gått och cyklat! :D
haha

Idag har det vart en rätt rolig dag faktiskt!
jobbade kort dag på jobbet, kände mig rätt utvilad faktiskt, sov som en gud inatt!
Men jag har som vart snurrig hela dan, skulle på ett tillsynsbesök bara, då ställer jag mig och lagar lunch! Helt galet :P

Hämtade upp lilltjoppan min, absolut bästa dagen jag hämtat na på dagis :) Vi skratta å busa hela vägen hem, åkte buss gjorde vi å :D
Helt underbart bra! For som direkt på parken och lekte.
Skulle som bara hem och fixa nå fika till Nellie, men båda hamna i sängen för att bara mysa en stund. Då somnar vi båda två! haha
Jag som aldrig sover middag!! :)
Men bildbevis fick jag allt när jag vakna :P


Inte nog med det, så bad jag Nellie gå å hämta min hårklämma..
NU MÅSTE JAG TILLÄGGA ATT ALLA KVINNOR HAR ELLER HAR HAFT EN DILDO.

Tro på fan att hon kommer med den in i köket och viftar med för fullt, - mena du den här mamma?
Hur fasen hon hitta den är ett mysterium!

Jag sa att det var en elvisp!

Skjut mig!!!

Handlat och städat är det allt, så nu inväntas Fredags Mys!!
<3


Ja just de ja.. En kock det kan jag inte kalla mig sj. Skulle fixa tjockpannkaka idag, ser dt ut som de????
:´(


Observera att det är bakplåtspapper, på tok för lite smet. Jimmy höll på garva ihjäl sig.

Ha en toppen helg alla fina!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud så jag garvar:))))))) Ni är rolig!!!!

2011-08-20 @ 10:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0