slutet

Då har helgen nått sitt slut, har vart en duktig arbetande kvinna hela helgen lång :)
Fort har den gått, Nellie har myst hos mormor och Elin fr igår eftermiddag. Så massa lek har det blivit med Röbäcks polarna :)
Himlans stor hon blitt!
I veckan hämtade Vildas mamma henne fr dagiset så hon fick åka dit å leka en eftermiddag. Och nu springer hos själv hem till dom hon ska umgås med :)
Duktig är hon allt, jag är faktiskt aldrig orolig att hon ska dra iväg :)
Frågar alltid innan hon drar nånstans.

Elsas pappa fick sig nog ett skratt när han såg mig sitta på Nellie i linbanan åkandes i full fart! haha
Fick  faktiskt frågan om jag inte var för gammal för sånt :P
Never ever :D

Jobbar tills onsdag nu, sen är jag ledig torsdagen. :)
Känns så skönt att vara tillbaka på jobbet!
Roligt å!

Höll på skratta ihjäl mig åt Jimpan. Vi skulle ner på stan igår en sväng för att handla en present till Elin som fyllt år, som vanligt när jag går förbi thehörnan lr vad det nu heter så köper jag alltid en kaffe. Han likaså..
Satte oss iaf i bilen, skulle svänga ner mot kajen. Han brände upp bollarna!!!
Allt kaffe mellan bena!
Fort ut på gatan, av med byxorna, mitt i stan stog han i kallingar :P
Förlåt Jimpis, jag kan inte annat än skratta :D



Köpte ju aftonbladet idag, Nellie bläddra igenom det hon också. Men hon fastnade för en bild, snopp intresserad kan man kalla na!

HAHAHA

En vecka av saknad av lilltjejjen igen nu då.
buhu!

Puss å kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0