som skjuten

Skjut mig va trött jag är!
Vaknade 8 imorse, Jimpan hade försovit sig! haha.
Upp for jag iaf, skicka han på jobbet och själv låg jag i min stilla ro å betalade räkningarna!
:) Sen somna jag igen! Vakna inte först 2.
Underbart!

Har vart på stan å strosat lite, men jag hittar inga kläder längre. mans wear, det är det enda!
Inte girly girly inte.
Men ska ju ändå ner på ikea snart, så då blire iaf birsta och lite nyinköpt till lägenheten, även marknaden. Så jag spar mig till de :))

Fick gå middagen hos Anna idag. Riktigt gott!! :)

Erika bröllan satte in hår på mig igår, så nu är man tjusig i håre å.
En liten tjejkväll med gammbrudarna. Riktigt trevligt, å lite vin på det me :)
En Onsdag, så därbara :D


Nu ska en trött Sandra ta å lägg sig, upp å hoppa tidigt imorgon, ladda för jobb!!


Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: 5cigg+4-1filter

SEXY SEXY!

2011-08-27 @ 02:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0