two days...

.... i rad = inte okej!
hahahah, men i tisdags så var jag ut med Vickan, Peter, Emelie, Kristoffer :)
Jag hade verkligen as skoj hela kvällen!
Shake some asses gjorde jag och drack nå go gogo öl :D
Träffade massa kändisar, hade dt riktigt skoj.



Onsdagen komme och Vickis va laddad på ännu en utgång, hehe. Sagt å gjort så drog vi snabbt ihop ett litet gäng och ut i vimlet ännu en kväll.
Olles vart de. MEN! SMB hade as tråkigt så jag for hem efter en öl :P



Idag har jag allt vart en sliten krigare, det här med 2 dagars e nog inte min grej längre, trött å sliten.!!

Imorgon ska jag kidnappa hem lilltjoppan min för lite räkfrossa till middag på Droskan :] Mys fredag för att sedan dra ut på en öl med Erika och Emil :)
Trevligt trevligt.

Kvallan på bilderna är inte direkt... de bästa :P

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0