wiiieee

ojoj, imorse var inte SMB den piggaste :/
men upp tog jag mig allt till slut, dammsög och torka golven :))
pussades lite med lilltjoppa, hur mys som helst!

:))

Blev bjuden på gogogo maten hos mamma min!
Hade en liten bbq fest för Johan :) Hur gott som helst! Jag å lilltjoppan skålade glatt i cola :))




Det är så här man ser ut när man fyller 18 iaf
;) Vare så man såg ut sj???? ;)
hehehhe

Du e söt Johan! :))

for från mamma rätt tidigt ikväll för att fara hem och ha en myslördag. Jag å Lilltjoppan!
Riktigt mysigt hade vi, sen kom Viktoria och Fredrik förbi. Hur trevligt som helst!

Check this out!!!!


Vickan gjorde mina naglar hur fina som helst!!! :D
Blev hur glad som helst, en riktigt liten överasskning!!


HUR SNYGGA SOM HELST! Och HUR nöjd som helst!
Tack Grannfrugan! <3

Imorgon blir det att fara till mormor och slinga upp håret hennes, då blir hon glad :)

He bli då en tidig morgon imorgon igen, så bäst att kryp till kojs :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0