bad days

Min andra natt är igång, haft en toppen kväll med toppen brudarna å Robin! :)
Så inatt äre jag å Anton som styr upp Bäckis :)

Sovit heeeela dagen lång, har vart otroligt skönt.
Sista dagarna har ju inte varit dom bästa som många nog förstår, många frågetecken och funderingar på vad problemet varit.
Kändes som att sagan mellan oss, där fanns det inget slut, alt vi gjort har ju vart skoj å ja.. Allt har vart bra lixom!
Sen kom det här... Men jag kan säga  att inga känslor är borta från nån utavoss.
Anledningen till att Jimmy valde att lämna mig, det var för att han inte trodde sig kunda ta hand om mig, EKONOMISKT!
hahahah... Lite gulligt ändå men väldigt ogenomtänkt.
Bitarna faller sakta men säkert på plats. Och jag har en bra känsla att något liknande aldrig mer kommer inträffa.

Kärleken har ju inget med pengar att göra, faller man i dåliga dagar då hjälper man varandra och finns där för varandra.

Love  U Jimpis.

Sen måste jag säga att jag är så otroligt tacksam för alla fina och helt underbara människor jag har vid min sida, ett liv utan er, det är helt otänkbart. Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hahahaha, jag blir så lättad att jag skrattar rakt ut!



Vad knäppa karlar kan vara ibland!!!

2011-12-15 @ 13:14:02
Postat av: john

Det lät som ett väldigt barnsligt och omoget beslut. Jag tror inte det stämmer och att det är ett svepskäl, antingen har han blivit "rädd" eller så ligger något annat bakom. Nejdu,,,jag tror du klarar dig utan sådan omogenhet som han visar på.

2011-12-15 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0