MYSO!

Guuuu vikken härlig helg jag haft! :)
Hur mysig som helst! Kärleken kom ju hem i fredags kväll!
Så vi har bara myst hela helgen lång, med god mat, stadsturer för julklappshandling, mysiga fikastunder och jaa.. En helt otrolig helg! Massa mys helt enkelt, bara fått rått om varandra på alla tänkbara sätt.
Jag fick de bäst helt enkelt! <3
Kärlek rakt igenom!

Idag hämtade jag hem gotrollet mitt! Himla härligt att ha sin lilla glada och helt underbara tjej hemma!
Gjorde en riktigt god fruktsallad hemma nu ikväll, badat med bubbelskum!
<3

Denna vecka är egentligen min dryga vecka, jobb hela veckan och även  helgen! MEN! Nu är jag ledig på onsdag, och även helgen.
Känns så otroligt skönt!
Känner peppen :)

Nästan alla julklappar är klara, men jag har nån enstaka kvar. Men he bli ba gobulla.
Jag hinner! :D

Puss å kärlek!!!!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0