perfa

Värsta braiga dagen idag!
Jag å Jimpan å Nellie skulle ner på stan för att ta en fika å handla in de sista klapparna, då ser vi yr-pappa i korsnngen vid åhlens.. hahahaha! Jag tuta, å tuta, till sist så la jag mig på tutan. Pappa han titta rakt fram, höger vänster rakt fram å upp i luften (snabba rörelser då) hahahhaa. Till sist, då såg han oss!
Så dt slutade med att vi 4 drog på Hedvigshörna å åt lunch. Elin å Matte kom även dom också.

Lite shopping som grädde på moset så vart det perfa.

Nu ligger jag i sängen efter en fartfylld dag med både de ena å det tredje, helt slut efter badet i Holmsund, galet skönt med bad, bastu och badtunna.
Ja just det ja.. Inte förglömma den goa planksteken!!!

Varit mycket trevligt å skoj att han kom upp å hälsade på oss, men som vanligt så varte hotell för han! :P

Hoppas din dag vart lika toppen!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0