some looove

Gav lite kärlek till mig själv idag :)
Va på hemtjänst å handla med Lisa, såg nog hur dom fina blommorna sa åt mig att köpa dom, så why not :)


Riktigt tjusiga! Tack "jaget" :D

Har jobbat hela julhelgen, så imorgon tänkte jag mig eventuellt en utgång.

Min pappa är lite festlig ändå ;) Fick nya sängkläder av honom! PLAYBOY! haha
Söt!


Köpte lite nya kläder igår också. Känns bra, in med det nya å ut med det gamla, slängde iväg 4 klänningar åt lillsystra min :) Hon vart då nöjd :)

Tjejjer är lite mer komplicerad än grabbs när det gäller kläder, jag använder i regel samma klänning en gång. Sen hänger den vackert i garderoben med ett minne efter sig :)

En till tidig morgon att pallra sej upp, sen äre banne mig en välförtjänt sovmorgon som väntar mig.

Väntar med spänning på glada besked imorgon! Känner lite pirr!!! *hemlis*
(nörd jag)
:D

Nu suss i kudden, jag å playboy, hoppas jag inte drömmer om Hugh! :S

Puss puss
/S

Kommentarer
Postat av: :D

nu fattas bara sällskapeet ;)

2011-12-29 @ 05:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0