the doormath

Jobbat hela julen har jag gjort, men det är alltid lika fin julstämning där :)
Alla så himla fina och glada, man kan bara le:)

Har inte fått den här speciella julkänslan detta år, men det har ju sina förklaringar.



Ibland blir saker och ting inte riktigt som det var planerat, man går mot mörkare tider, man går igenom faser i livet, men till slut når man den punkt att man inte riktigt orkar kämpa lika mycket längre, man får inte de gensvar som man förtjänar, man får inte den respekt man förtjänar.
Men en dag så kommer även ljusare stunder, det är dom stunderna som känns så magiska. Det är dom tillfällena man får ta tillvara på.

Jag fick mig ett riktigt gott skratt idag, satt och drack min latte, surrade nå skit med en gammal vän, en kille kommer in och tittar, ler lite lätt. Kollar bort och kollar igen. Det var en fernando som kom in!
Jag fick ett leende och ett hejdå. hahahaha. Jag tyckte det var lite lustigt.

Prat om allehandrona, fernandos... hahah. Alla har sina namn.

:)

Imorgon blir det shopping i stan med Maria! Blir hur trevligt som helst! :)

Tänkte försöka knoppa in nu så jag får mig lite sömn, börjar 7 imorgon.

Puss å kärlek
/S alias dörrmattan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0