går i funderingar

Har gått i en tanke dom senaste dagarna om en grej, hur man ska kunna spara undan lite mer än det man redan lägger undan ? haha
Jag vill göra så mkt, köpa så mkt. Men så mkt pengar har jag ändå inte :P
Tyvärr.
Man har ju så man klarar sig och lite till. Eller mer än så.
Men ändå :)
Svårt å förklara :)
Men jag går i en tanke som ska redas ut imorgon!
He bli ba bulla ändå! :))

Dagen som så har vart kalas!
Nellie var feberfri imorse, vilket var toppen bäst! Pigg som en lärka! :)
Ringde direkt till jobbet glad i hågen att jag kommer imorgon! :D
Likaså dagiset,
men ikväll så när jag kom tillbaka fr stan med zz så sa vickan att hon tyckte att nellie verka hängig.
Mycket riktigt. Feber igen! :/
Lill tjejjen min.
Det konstiga e att hon ändå är fräsch imellanåt.

Dt blir ba en kort dag på jobbet på lördag! Viktoria skulle rå om lill flickan min :]
Du är så fin min vän!
<3

Nu blir det nighty nighty för min del :)
Sussa sött <3

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Grannfrun ;)

Lite besviken att Nellie svek mej..va juh sugen på lördagsmys...men de e klart mormor e bättre ;)



Tack för idag babe...nu tagga vi inför morrondagen :D

2011-02-18 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0