HAHAHAHA

Har vart duktig å tokstädat lägenheten i kväll!! Tjusigt om inte annat varte :)
Eller duktig, det är ju ett måste ibland. :)

hahaha...
kan inte riktigt sluta skratta... vissa verkar leva i en bubbla, i en fantasi.
vrider saker till ens egen fördel, för att själv må bättre?
berättar saker för att få lite creed, för att höja sitt egna ego..? ;) och samtidigt försöka sänka en annan?
för att vrida saker som känns bättre, och lättare? Tro att man är så JÄVLA SPECIELL.

haha... helt seriöst, jag vet vem jag är och mig är inte den lättaste att trampa på tårna..
försöka går ju alltid, och dra löjligt fula speldrag. Det biter inte.
Sen kommer alltid ens rätta jag fram, tyvärr allt för sent i vissa lägen!
I win and U Lose.

Har haft sjukt roliga dagar för övrigt.
Var ut till Patrik och Bennys ny garage igår, mkt trevligt! :)
En god natt pizza satt jävligt bra! Med BÄRNÄSÅÅÅÅÅS!! Å mkt vare å!!

hahahaha... Jag och Jimmy for ner på kajen igår mitt på dagen, gick in i isborgen som dom byggt! Jag åkte stjärtlapp i kanan där, jag blev som barn på nytt! Kul vare om inte annat. Löjligt roligt.
Gick även labyrinten, och ba skrattade.
Det var ROOOOOLIGT!

Man ska ha kul här i livet, man ska skratta å må toppen bäst.
:D

I måndags när jag gick av mitt sista nattpass så for jag ba hem å svida om, ut å sprang gjorde jag!
SKÖNT, men riktigt JOBBIGT! haha.
Har fortfarande sjukt mkt träningsverk, men det är ju ett bra tecken ;)

Min helt underbara finaste Erika gumsan fyller år idag! Hela 26 år, ser inte en dag äldre ut :)
STORT GRATTIS PÅ DIN DAG! Love U!!!!
Nu peppar jag lördag så man får gå ut å ha roligt med alla go brudarna! :-)

Nu blir det sussa kudden. Imorgon blire nya naglar, ska prata ut med min sjukt bra psykolog nagel fixare Cicci! haha
Stort skön brud!

Puss å massa kärlek
/S


Kommentarer
Postat av: mr.x

Mendu se underbaaart! :-):-)

2011-02-09 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0