impulsiv...

....Som alla vet så är jag rätt impulsiv i mina handlingar, från tanke direkt till handling :)
Vilket kan vara både roligt och bra många gånger, men ibland kanske inte så genomtänkt.. haha
men hur som helst så planerna till att flytta hem till mamma igen, den slopas.
Pengar är ju inte allt ändå, och som jag tidigare skrev så är jag långt ifrån en lyxfällan tjej :)
Men unna sig saker och roligheter, det hör ju till. Alla unnar ju sig mer eller mindre ändå :)

Min första natt är i full rullning, mitt pass började idag 15.30, slutar 07.00. Blir ju kung!
Blir skönt att lägga sig i sängen imorgonbitti å släcka dom gröna.
Peppa tills lördag då det blir en tripp mot sundsvall! :))

Sussa sött!!!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0