ledig!

En ledig onsdag har vi haft det!
Gu se skönt!!
Somnade rätt tidigt igår, vilket va skönt.
Gullade med Nellie imorse om en liten sovmorgon! Hon vaknade ju 4 och var igång till å från. SKJUT MIG!
HAHAHHAA
Vart ingen sovmorgon om jag säger så.. Men en del skratt varte iaf! *asg*

MEN! En jäkligt fin å trevlig dag har det vart :)
Hade ju gogo kaffe främmen imorse, av Grannfrugan och JT.
Å jag kommer inte riktigt ihåg om jag skrivit det här om ciggen, men det går dåligt för jag å vickan :S
Men snusen däremot, det har jag fixat so far. Kan säga att maten bara blir godare å godare :( Kommer sluta som en miss piggy lagomt till sommaren.

Blev så himla glad när Natalie ringde idag! Har ju inte träffats på gud vet när sist! :)
Så hon och Loke och lille Freddy kom förbi!

Spana in lill killen!!!



Hur sööööt som helst!
:]

Nellie visste inte riktigt om hon skulle skratta lr gråta när vi var på väg på affärn i em, blev en kombo!!


haha i love u!

Ikväll blir det en godis kväll men massa film
:))

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0