mambo

Vilken strålande fredag det varit!!
Har vart å hälsat på bästaste Filip och druckit lite kaffe och surrat massa skit :) Men trevligt vare!
Har hunnit med å vart hos grannfrun 2 ggr idag :-) Ute å sprungit med Texas har jag också gjort :)
Kallt som fan!

Har haft ett litet familje möte med mamma idag. haha!
Som jag skrev igår så vill jag att kontot ska växa lite grann för min del. Så jag har idag sagt upp min fina 3:a, och ska flytta hem till mamma i några månader nu :)
Låter kanske konstigt att en 24 åring flyttar hem till mamma igen, trots att jag bott själv sen jag var 16 fyllda år.
Handlar absolut inte om att jag är en lyxfällan tjej, utan jag vill ha lite mer cach på kontot. Kunna boka en resa utan att det ska kännas surt att allt man spart ihop ryker på en gång :)
Sen tycker Nellie bara att det är roligt, så jag kör på så här nu i nåra månader så fort min blir uthyrd :)
- Så jag blir mambo inom kort..

- Men en ordentlig utflyttninsfest lovas ;)
Kommer dock sakna att ha grannfrun så nära.. Men det varar inte så lång stund :))

Nu ligger man till sänga, upp å jobba imorgon.
Peppa inför morgon kvällen då Vickan ska firas, halv vägs till 50 blir hon på söndag!!! :))

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0