roligt!!



Se så fina kort vi gjort ikväll! Leos är inbokat inför Nellies 4års dag!
Kommer bli klockers.
Tack fina rara helt underbara Viktoria för ikväll.
Nellie å Vickan hade lite egen mys medans mamma Sandra for iväg å besiktade bilen.. KLOCKERS!
Nu äre ba å tut å kör igen :D
Sweet as socker!! :D

TACK PATRIK!!! :-) Du är guld värd. Det vt du!

Nellie skruttan har fortfarande lite feber, undrar vad som är på gång egentligen? Eftersom att det inte är tokhög feber, hon ligg som på 38 :/
Hoppas hon piggnar på sig så hon får fara å leka med kompisarna på fredag och jag får fara till jobbet :)) Sakner ju det! :)
Men samtidigt mys å få rå om na :]

Imorgon ska jag banne mig fara  å hälsa på min älskade saknade vän Filip :))
Blir kungsan, drick  nå gogogo kaffe å surra skit :D

Puss å massa kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0