slö...

... riktigt slöa har både jag å nellie vart idag!
Blev väckt 8 första gången av henne, steg upp å gjorde frulle. Sen somna jag om igen, till 11!!
Helt galet trött.
Har ringt runt och kikat kring pappas stora dag idag, mailat och fixat :)
Det blir inge Gambia nu i April :/
Men vi åker hela Bergmans släktet till Riga ist.. Vilket också blir trevligt!
Så en utlands semester får tyvärr vänta till sommaren :)

Hur som så la vi oss i soffan efter lunch, och somna!! Kan inte komma ihåg när jag var så här seg sist. En riktigt slö dag rent ut sagt! :)
Gått i pyjamas brallerna hela dagen lång. Slappt men skönt :)

Min helt underbara bror har då varit här idag och ätit middag med oss.
U Know I Love U!



Längtar efter jobbet nu! Nu har det vart färdig ledigt!
*ler*
Får då åka med grannfrun imorgon till både dagis och jobb, så jag slipper då stiga upp halv 5 :P
Puss gumms!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Greve Skäggbiff

Smell my beard baby!

2011-02-03 @ 20:52:42
Postat av: Grannfrun ;)

De e ba mysigt å få sällskap på morronkvisten =)

Eller ja...alltid mysigt me ert sällskap iofs ;)

2011-02-04 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0