tittut

... Morgon började toppen bäst, men en massa mys med lill skruttan min! :)
Låg å kramades i sängen :] Sötnosa min!
Fick sova lite längre idag också, eftersom Viktoria var så gullig som kom å plocka upp oss. Inte en dålig start på morgonen!
Hade en kung dag på jobbet, jobbade med världens bästa! :-)
(som alltid) :))

Slutade tidigt på kuppen, vilket också var skönt. :))

Har haft en riktigt bra dag! Klippt och färgat bror mins hår, blev kanoners, tills han gjorde emo frilla :P haha, men du e söt ändå Johan! :)
Ätit riktigt gogogo zz!
Har till å med träffat  kexet idag. Slutade i katastrof som vanligt. hahaha! Men det är ju vardag.
Men nu är det slut ältat i det som vart, ba å se framåt, ljuset i tunneln ;)

Har tänkt en del, alla människor har ju bättre och sämre dagar här i livet, ibland kan det kännas som att man bara möter på motgångar på motgångar.
Man ser bara svart i vardagen, allt känns grått å trist.
Men en liten tankeställare:
Det är DU som skriver din historia, varje timme, minut och sekund är det du som formar ditt liv.
Dina handlingar, ibland gör man inte allting rätt, men allt går att ställa till rätta igen.
Kanske blir inte allt som du tänkt, men det kan inte bli sämre :)
Blicka framåt! Se ljuset, backspegeln är det som vart.
:-)




 

Önskar dig en riktigt godnatts sömn.
Själv är jag inne på min första natt, Nellie är hos mamma och sussar så sött :-)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0