tröttis!

Jisses amalia vad sjukt trött jag är!
Blev en sen kväll igår, filmen sög! hahaha! Men man va som tvungen å se klart den ändå. Aja, det var ju trevligt sällskap iaf! :))

Morgonen började med ssschuuuuut mig! :D
men jag har tagit mig igenom dagen :P

Fick ny spisen idag! Vart ju kalas.
Bjöd släkten på middag, och inte förglömma grannfrugan min! :)
Sandras Ala Fiskpinnar ;) *ASG*

Har ju inte tatt en snus på flera dagar nu, är så stolt!
Sen har vi ju en liten deal, det är the end of ciggens historia å! haha, men hur det går för oss? :P
*skratt*
Går kvällens bild slår nog alla rekord i fulröka! HAHAHAHHA

Gaaaah, det är så mkt roligt som händer just nu, överallt =) Jag bli så himla glad =)

Jag tänka faktiskt ta å släcka mina gröna nu, njuta av min lediga dag imorgon, utvilad :P
Och jag hoppas på allt i världen just nu att lyktan till bilen kommer imorgon så jag får besikta den någon gång. :))

Puss å en massa kärlek
/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0