glitter...

.. så in i norden överallt i lägenheten!!!
hahha, men nu äre dammsugat å städat! :)
Är glad att jag fick sån fin hjälp i lördags med det värsta av städningen :))

Ännu en dag på jobbet e gjord, sa till vickan idag när vi var inne hos en pensionär, att varje dag på jobbet är unikt, varje morgon man är inne och ska hjälpa en man lr kvinna så är det som att komma hem till en vän!
Det är en riktigt skön känsla. Man känner sig så hemma och .. ja :) - vi är en familj allihopa.
Bäckis Crew ;P
*ler*

Hade en trevlig lunch på charlies med vickan, fredric och jimmy. Guuuu så gott med zz!!!
Hur länge sen som helst känns det som. :) Mätt å belåten. :}

Har en skön slappar kväll hemma framför tv´n, konstigt att jag bara helt plötsligt har 3 kanaler, men det är ju nyheterna iaf :P
Städat och fint dessutom.
Väskan e packad inför fredag. Längtar efter pappa, hoppas jag hinner med att träffa lill tösabitarna emma å malin! Hade vart som trevligt.




ÄLSKAR denna låt!
:D

Snälla Patrik håll då på för fulla muggar med bilen min.
Såå tacksam!

Imorgon blire lunchen med go go go tjejjerna!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0