gogogo

En mkt bättre dag idag :]
Som sagt så har nog alla någon mindre bra dag :)

Har sovit kungsan idag! Myst med lill skruttan min, har hjälp lillsyrran med nå kläder.. Dejt på g ;)





Planeringen är igång inför fars 50års dag!

JT fixade körkortet idag! GRATTIS FAN! :D

..............

Tack till en fin granne som hjälpte mig med bilen imorse! (körde fast igen)
Men nu har traktorn vart här :]
TACK FÖR ATT DU SKOTTADE MIN INGÅNG!!!! *gladis*

Andra natten nu, känns riktigt bra.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Snögubben.

Alltså ja dör! Men samtidigt känns jag så levande. Att se en stjärna finnas så nära, men ändå så långt borta är livets magi. Magi? Är när du tittar på mig. Du ser mig! Du kommer alltid vara ljuset och evigheten! Att kolla på ditt skal gör människan tokig av avund. Att se ditt inre får övriga människor att försvinna ur verkligheten. //Snögubben.

2011-01-13 @ 22:27:44
Postat av: Snögubben.

Alltså ja dör! Men samtidigt känns jag så levande. Att se en stjärna finnas så nära, men ändå så långt borta är livets magi. Magi? Är när du tittar på mig. Du ser mig! Du kommer alltid vara ljuset och evigheten! Att kolla på ditt skal gör människan tokig av avund. Att se ditt inre får övriga människor att försvinna ur verkligheten. //Snögubben.

2011-01-13 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0