jag i traktorn!

Hade dt ju rätt mysigt ja i soffan och glodde runt på tivon, så patrik ringer och säger att jag ska komma ut.
haha. Det va ba å dra på sig mössan å en tjockis tröja.
Iväg å hämta bilen  min :)

Jag har suttit i en traktor för första gången i mitt liv. *ler*
Han skratta åt mig, där satt jag i mina rosa pyjamasbyxer och min rosa mössa och nådde inte ens ner till pedalerma.
Men jag måste erkänna att jag kände mig stor :)
Kanske att jag borde ta traktor kortet? *ler*

Känner att det är riktigt skönt att vara helt sj, med bra musik, tända ljus och tivon på!
Vikken mys kväll jag fick mig!

Ska fundera lite mer på detdära med traktor.

kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0