kungsan

Sara laddade upp lite bilder fr festen hemma fr mig i fredags =)
Super fina kort, jag hade så himla roligt, fr början till slut!
Världens finaste människor runt omkring mig, nya som gamla :)







Bilden på mig å fill älskar jag! Det där är en av mina absolut finaste kill kompisar :)

Har haft en kung kväll på jobbet med kungen, chefen, drottningen (jag då) och gull gull Kristina :)
hahahha. Världens bästa Bäckis gäng :D

Som avslutning på denna afton, måste jag säga med skratten!! Mannen myten och legenden! hehehehehehe

Nu blire till å sussa kudden så man tar sig upp för en dags arbete imorgon också :)

Puss å kärlek

/Norrlands Pärlan ;)
*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0