la stada

vikken strålande dag det vart! massa sol och helt underbart!! :)
jag å nellie och vickan har gått på stan och letat kläder, kan säga att jag verkligen gick all in idag för att köpa något!
Men int hitta jag nå inte :/ Men plånkan vart kanske gladare? ;)

Mötte upp fin ronnie på stan! Max varte!
undrar fortfarande hur han gjorde så att det såg ut som om det var jag som uppdaterade face ;) hehe
Huuuuur trevligt som helst!
Har saknat min fina vän :]

jag fick ett moment idag! det var galet!
:))

Lill söt sockret mitt!!


Måste ju vinka in vickan ;)


Hur som. det har vart en toppen fin dag!!! :)
Har lånat hem mammas bil igen.. :) TACK MAMSEN!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0