like a baby!

Just så känner jag mig!
hahaha!!!
Är inne på mitt 25:e levnads år, och jag sover hemma hos mamma! Just like a baby!
Jag har vart så satans mörkrädd hela veckan, så idag när jag komme hit för att lämna tillbaka bilen så sa hon så fint att jag fick sova här.
JAAAAAA (tänkte jag för mig själv ;) ) haha, men sa ba jaja...... hahahaa

Har vart en helt strålande underbart fin dag idag! Solen har lyst, verkligen hur vackert som helst ute,
den har lyst över en Sandra också!
Haft en fin dag på jobbet, hade en grymt skön solning på Sun Tan! Just halleluja moment :)
Var iväg på bolaget och köpte lite vin till mamsen, fick mig faktiskt ett glas nu ikväll.
Inte illa pinkat en torsdag! :)

Nu blir en lång het dusch! Sen lär jag sussa sött hela natten, och inte kan jag vakna nu av att Nellies leksaker kör igång halv 1 mitt i natten. Ja det är sant! hennes leksaker har kört igång varje natt hela veckan lång!
creepy, tror att det är spöket i lill förådet som är i farten igen *skrattar*



Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Grannfrun ;)

Ja va sku vi göra utan våra fantastiska mammor? ;)

Vi få ta å skrämma ut dedär spöket på nå vis...eller så ta ut batterierna ur leksakerna? :P

2011-01-20 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0