myse myse

MÅNDAG!!!


Då var måndagen kommen =)
Har haft en toka mysa helg!
Skön, stillsam, och toppen bäst helg. haha!

Hade en tjej lördag med grannfrun, erika, emma och lill nellie!
He blev zz och en öl! Inte dåligt.
Film och godis, och på tal om godis så fick jag även lite ögon godis på en cage! ;)
Inte dålig kväll vill jag lova!
Söndagen bjöds det på en ordentlig sovmorgon! Nellie vaknade 8, fixade frulle och när hon fråga så fint om jag ville sova lite längre, så why not? Halv tolv kom hon å väckte mig.
Jag har verkligen världens bästa dotter!!

Jobbade kvällen igår, gick ba fiiint!!
Snälla mamma hade Nellie, har ju som sagt haft henne på A´s vecka, så då äre lite huller om buller med schemat, men nu är det en vecka till med lill tjoppan min.
Hade en riktigt mys söndag.
:))

Nu äre måndag, och jobb veckan börjar imorgon.
Jag och lill skruttan ska lägga oss i badet, blir en tidig kväll ikväll

Njut av det som är kvar av kvällen

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0