5!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunglig dag!
Vaknade hela halv 5 imorse, stört pigg! :)
Väckte Jimpan för att surra massa skit, haha. Ja det är inte lätt när en Sandra sätt igång! :)

For på Boom idag! Skulle bara kika lite granna, en ny soffa har jag inom 2 veckor!! Men snyggt, he blire allt. Stor divanen! 2 dessutom, så det blir mkt soffhäng framöver :D
Sen varte lite små plock :) mysigt värre!

Hur som så har jag nu jobbat mina sista 6 h, för nu har jag semester!! Hela 5 veckor!
Inte illa pinkat, skönt som tusan, men som vanligt när jag har semester så saknar jag Bäckis inom 2 veckor!
Det är nog allt nå magiskt med detta ställe.
:))

Lite pics fr igår:



Ja nu fick jag tydligen inte in nå mer bilder i denna satans skit blogg, helvete va less jag bli!
:S

Talk soon.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0