blixtrar å dunder...

... magiska under..


Idag fick jag mig en kusin!!! :)
Inte dåligt, en liten pojke utan namn! :)
Nu längtar man tillbaka till Glada så man får träffa Ronnie och Lindas lilla bebis!!
Grattis till er!

Idag vare solning som gällde, med fin besöket fr min fina vän Filip!



Möttes dock efter lunch tid av nått som jag absolut hatar mer än allt, ÅSKAN!!!
Drog snabbt på mig kläderna och la foten på gasen till mamma!! :)

He såg som svart ut!

Middag vart man bjuden på å =)

Jag å Jimpan for på bilbingo ikväll. Inte nå roligt alls :P Vann NADA!
1 satans nr fr 1000 kr, men nära skjuter ingen hare.

Har funderat lite på prioriteringar här i livet nu på slutet, jag förundras faktiskt hur vissa tänker?
Mjaoo, he tåls å funder på!

Sov gott
Puss å kärlek!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0