wiiiehoo

Vilken dag!!!
Vaknade helt utvilad idag vid 10! Första gången man INTE blitt väckt på morgonen.. hahaha!!! :)

Idag skulle det blir en riktigt slappar dag, men inte de inte!
Det blev till å fara hämta soffan :D Mjaaaao!! Kanon snyggt kommer de bli :D



Fredric va ju så gullig som hjälpte till å bära in den, klen sandra fixare int! :P

Ja iaf efter soffköpet, så kom JImmy på den brilljanta idén att städa upp i förrådet mitt. Det var verkligen kaos där inne!! Men så mkt skit jag slängt trodde jag inte att jag hade!! hahaha

Men se här ;)


Ordning å reda :D

Nu ska jag ta å dricka min kalla, hjälpa till å skruv ihop denna.
Sen ska jag peppa inför morgon dagen!! Jag ska JOBBA!!! :D
Blev så glad när Anki ringde idag å fråga :]

Saknar ju bäckis!! :D

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0