14 h senare

14 h senare efter mitt lillpass på jobbet så ligger jag äntligen i sängen!
duschad och fräsch, luktar go jävla go jean paul!
Renbäddat har jag dessutom gjort så nu lär jag sova riktigt gott :)

Idag skulle Jontis ha fyllt 24 år gammal, jag kan fortfarande inte förstå att han inte längre finns kvar här bland oss.
Det var en riktigt fin vän jag en gång haft, han tillhörde eliten!
Känslor för mig att svåra att prata om, men sorgen jag har i hjärtat varje gång Jonte dyker upp är obeskrivlig.
Dagen jag fick veta att han gått bort, fyfan säg jag då.
Jag tänker på dig Jontis, och jag ser på dig varje dag då jag ska bränn på med nå gamm smink :) En fin syn!
Har bara fina och helt underbara minnen med dig, önskar att det aldrig hänt det som hände.
Du finns i hjärtat.

Nu ska jag allt ta å knoppa in, ska ta mig en lång sovmorgon imorgon och om jag inte sover bort hela dagen så får det bli stan och kanske inhandla något nytt :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0