höhö

Satan så less jag blir!
haha! Har försökt i flera dagar att få in en massa solbilder och skoj bilder, men nej nej. He går ikket!
En ny jävla mobiltelefon skulle jag ha haft mig, en bra och ball telefon :P hahaha
Där man kan spara mms på, som det finns android på.
Ja en bättre tele med andra ord :P
Min jävla htc.. SMART! <-- smart, det låter ba billigt och sunkigt vikket det också är för att klargöra ett å annat.
Junk skit!

Slut klagat :)

Det har som inte hänt så mkt på slutet egentligen, har tatt premiärdoppet för 2 veckor sen med Nellie! Satan vilka härliga dagar det var!
Kan säga att jag stekte fläsket ordentligt! :) Me like alot.
Nellie har blitt en fjortis som gillar att säga "aaaaalvarligt", ja det retar mig en aning, MEN! Hon är jäkligt söt ändå :)

Idag kom mitt hår som jag köpte!
Så om lillstintan Erika sötnosen har tid imorgon så får jag hår isatt imorgon efter vi köpt den gemensamma tången ;)
mjaaao :D

Insåg idag att jag är ledig imorgon :) Det känns skönt!
Jag ska sova ut, men med min vanliga tur så kommer Nellie garanterat vakna 5 och vara huuuuur pigg som helst, detta slår aldrig, och då menar jag ALDRIG fel! hahahaha, min endaste sovit på flera veckor :( *lessen*

hahahahhaha

Neeee, nu ska jag glutta lite på la tivon å bre ut mig i la sängos och ba njuuuuuuut!

Puss å kärlek
//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0