KUNGLIGT!

Kungligt å ha en ledig dag så här mitt i veckan!!! :)
Den där sovmorgonen blev som jag redan väntat, blev bara en dröm :P haha!
Men jag fick då sova till en 7 :)
Sen vare ba full fart framåt!

Fick mig en liten dejt med gullbullan, for på Rapunzel å fixade en ny tång!
Pimp my hair!!!


Sexigt rosa värre! :) haha
Så nu har vi brudar en tång.

Men jag måste faktiskt tillägga att en del i personalen på Rapunzel är sjukt jävla otrevliga! Ett litet leende på läpparna kan väl inte skada? Och sen att vara sarkastisk när man kommer som kund funkar ju inte hellre särskilt bra. Dags å byta jobb fläsk doris?
Satan så less ja vart!

Hur som, fick mig en jävligt kunglig visp idag! En turbo visp! haha
Fort gick det med grädden! hahahahhaha, rätt pimp den me! ;)
:]

Nellie gick ikväll fr att vara fortis till en liten bäbis! Välling skulle det minsan vara innan sängdags! En anings chockad!

Städat som en tok har jag gjort!
Fint äre banne mig, man bli som glad.

Och på tal om glad, varje morgon jag stiger ut fr min dörr så beundrar jag mina blommor :) Det är fint :)

Är inte direkt avis på dom som gått på semester, solen har inte varit den mest gladaste denna vecka :) Så jag jobbar mer än gärna 1,5 vecka till :]

På fredag åker mest troligt min CRX bort, lär nog sakna den, men jag får väl gulla om lite skjuts  tills jag hittar mitt vrålåk :]

Nu film, tack för idag, det går bra nu.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0