kungligt!!

Först att Simon vann hela BigBrother skiten!! :)
Helsike så skoj! :D
Grattis!!!

Har haft en riktigt skön dag @work! Kort dag på jobbet, ut i solen med pensionärerna till koutsläppet, hur trevligt som helst! Träffade gamla bekanta, riktigt trevligt! :)
The old ones uppskattade det dom också :))

Hem å la mig på solstolen med oljan på, hehe. Så jäkla skönt det varit idag!
Släkten måste ha lockats mot Bigarrå för lite sol å mat dom med, och jag tror allihopen fick solsting också!
hahaha!



Dom ena... fick ett frispel.. hahahhaha! Den andre kommer i vinterkläder. Mössa i 30grader!
Själv låg man i bikini och små shortsen. Och svettades ändå!

Solstrålen min kom hem idag!!!!
Go go go hjärtat mitt <3



Nu ligger vi iaf nerbäddade i sängen, solen tar sina krafter :)
Men en skön dag har jag haft mig :)

Har fått mig nya perspektiv om saker, värderingar och uppfattningar om saker här i livet.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0