ooh sunny day

Nu är helgens nätter ett minne blott, hade en toppen sista natt med Christin inatt. Hur kungligt som helst!
Linda komme förbi hon å :) Å Jimpan :)
En trevlig afton minsan!

"Imorse", alltså 12. Då ringde väckarklockan sina vackra stämmor, så he va ba å stig upp.
Bränn på till en Peter, Sari och sen till mormor för att få upp nå tavlor å hyllor på väggen :)
Glad vart hon minsan!
Hann även med lite frasses, nyttigt som tusan. För att träffa mamma en snabbis :))

Jag har stor städat, så jag är nöjd.

Blev duktigt less igår kan jag meddela! Allt mitt slit med mina plantor vart ett minne blott.
Orkanen tog hela växhuset och vandaliserade det, så dom dog :(
Så rest in peace mina fina planter och blommer :(

Hur som så har jag fått mig en ny vän, detta är Druttis :)
Han kommer varje dag och säger hej till mig :)





Ja Druttis är en ny vän som sagt :)
*ler*

Imorgon kommer lill hjärtat mitt hem! Som jag längtat!!! :)

Nu håller vi tummarna att Simon kammar hem vinsten i BigBrother finalen! Han har då allas röster fr Bäckis! :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0