seeeeeexi

Här bjuds det på årets sexi bild ;)



Mjaaaao ;)

Å sen har vi, "sandra ska göra Filip glaaaaaaad"


Mjaaaaou ;)
sexi sexi!!!

Jag är mest troligt fortfarande inte speciellt nykter, jag kommer banne mig inte ihåg hur jag tog mig hem!
Vakna 6 och tänkte.. Va fan?
Inte okej med mintu black shottar, baileys, whiskey, öl , rosé, vin och öl, sen alla drinkar på det. inte okej smb!
MEN!
Det jag minns, det är att jag hade sjukt jävla roligt. Blir alltid så glad när fin flickerna kommer på en stänkare ;)
mohahahhaha!
Näe fy fan. En sovis på detta så piggnar jag nog på mig :)

Hoppas även du hade en galet sjukt toppen lördag! :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

hejsan!

är du nyfiken på nya plagg eller andra prylar?

kika då in på min BLOPPIS!

www.Stuffstuff.blogg.se

du kommer inte ångra dig ;)

kram!

2011-06-26 @ 15:44:35
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0