Maby Baby

Världens sötaste lill tjoppa!! :)



Lill skrutt va på kalas igår med pappa sin :) Så riktigt tjusig gjorde hon sig! Iofs så har hon ju alltid klänning på sig :)
Idag varte semlor och massa kladd :))
hihi

Igår kanske jag gjorde dt dummaste valet i hela mitt liv, känns inte hundra procent ok. Men det kanske va det bästa ändå...(?)

Tog bort det "blonda" igår, det va ändå ingen färg, sista gången jag går till frissan för att ljusa upp det iaf, man blir ju ALDRIG nöjd, sen att dom inte lyssnar på en är ju en grej också..! *morr*
Men jag ska nog va lite brunare :) Så är de bara.


Nu ligger jag i sängen å laddar för min första natt utav 3, känns ba bra =)
Blir lite less av att vara ledig hela tiden! Nu för tiden får man ju aldrig jobba över, jag är ju en arbetande kvinna! Som verkligen älskar att jobba också, sen när det inte blir nå extra så klättrar jag ju på väggarna.. buhu för mig då! haha.

Lill tjoppa är då med mormor sin i helgen, så jag ska hem dit å sova imorgon så kanske jag vaknar av en morgon puss av min andra hälft, vilket aldrig är fel :D
Eller eftermiddags puss kanske man säg efter sitt nattpass :]

"dom absolut finaste vännerna växer inte på trän, jag har haft turen att träffat dom som betyder så fruktansvärt mycket för mig, ni har sån plats i mitt hjärta att ni inte förstår.
Sen kan jag säga att man behandlar sina medmännskor PRECIS hur man själv vill bli behandlad."


Bättre tiga än illa tala.




Hade vart trevligt å vart med min fina vän Fill å druckit nå öl om jag vart ledig :) Å barnledig, men nästa helg kanske. Hoppas du får dig en kompis!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas de går bra för dig att jobba inatt vännen! :)

KRAM

2011-03-18 @ 21:10:25
Postat av: Grannfrun ;)

Älskar dej Darling :)

Så glad ja har just dej i mitt liv! Puss

2011-03-18 @ 21:39:38
Postat av: Filip

men du är så jävla snygg i mörkt vännen! är du ledig nu till helgen? öl å ev korvgrillning är på schemat

2011-03-29 @ 22:34:43
URL: http://morgonkotte.blogg.se/
Postat av: Håkis

Hej hopp galopp tjejen:)

Tänkte bara säga att din hårfärg passar dig galant:) tjusigt värre.. Tjusig hårfärg på en tjusig donna;)

2011-04-04 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0