sjuukis

Lillgumman min hade verkligen magsjuka natten som var!
Jag hoppas in i det sista att jag klarar mig nu!
Men piggare är hon nu iaf :) Sussar så sött i sin säng!
Själv blir jag inte långlivad ikväll heller :)

Har haft en riktigt fin dag ändå idag, Joel var snäll som kom hit imorse å hämtade datorn min, så den blir nog tipptopp! :)
Sen fick jag ju en lånedata så länge! Data nörd som man e!
:))
Har bjutt grannfrun å Jimpan på potbullar å bacon. Faktiskt gott ! :)

Har inte haft en sån där tanke dag på länge faktiskt, men jag fick det nu ikväll..
Saker å ting ska vara lätt här i livet, anser jag iaf.
Det ska som inte vara nå hymmel eller hysch pysch.. Rak på sak ska dt ju vara..
Tissel å tassel hit å dit..
Kanske lite svammel fr min sida.. haha!



:))

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: ...

Pärbulla å bacon e ju de bästa. ;D En panna bea oxå så då har man en gourmet middag. :)

2011-03-06 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0