stjärnfall

Helvete vikken rolig afton jag haft! Verkligen skit skoj!
Peter hörde ju av sig idag å fråga om jag ville följa med ut med skotern, absolut!
For ut dit han ska bygga huset sitt och brassade iväg med skotern.
En rolig tur varte, mc fuck , tog en skoterin! haha
Kört lite inne i stan.. Kört fast.. OCH jag fick se dt första stjärnfallet i mitt liv!
Dt var faktiskt mäktigt att se :)


(inte just denna bild) men ändå :)

Tack för ikväll!

Första natten är nu i full huggning. Alla sover så sött! :)

Grannfrun bjöd över mig på frulle imorse, inte dåligt! Hemmagjord krusbärskräm :) Skit gott!
Kaffe och backgammon på det, sopade skiten ur na! ;)
*tss*

I veckan har det blivit fotboll på olles, städat som en idiot, ba haft det mys lugnt.
Har faktiskt njutit av tystnaden, ensamheten :)
Dt är ju inte ofta man tar tillvara på det, men det har jag faktiskt gjort, och riktigt skönt har det varit :)
Jobb står på schemat hela helgen, kväll å natt.
Känns ba go bulla! :))

Hoppas du sussar så sött! Eller att du går all in ikväll ;)
Puss å kärlek å trevlig helg
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0