Love it!

Min å lill skrutts vecka har bara börjar fint :) Toppen väder har det vart i flera dagar! Känns att våren verkligen är på gång :)
Branog mycke piggare känner man sig :)
Jag å Nellie skulle ju ta oss en sovmorgon idag, men tro på tusan hon vaknade halv 5 och skulle se på barnprogram! haha! Sötunge!
Fick henne iaf att ligga å mysa till 6! Sen vare ba soffan och tvn som gällde, men ska inte sticka under stolen med att jag gick å la mig igen :] *ler*
Lagomt till frulle var hon på dagis iaf, så att mamma Sandra fick åka till stan och göra sina naglar fina! :)
Finns inge bättre att sitta hos Cicci och prata om ALLT och samtidigt bli fin om händerna :)
Ni som funderar på att göra naglarna, gå till henne! :))




Kände mig lite vågad idag ;)
Men snygga va?!

Hmm..  Har haft middags gäster idag, bjöd idag på Snitzel å bärnäsåååsen + strips. Faktiskt gott =)

Nellies kalas närmar sig med stormsteg, idag har samtalen börjat rulla in om vilka som kommer. Känns jätte spännande, detta blir ju första kalaset som jag håller för henne, med bara kompisar lixom :)
Känns kanon skoj! :)

Tösabitarna :)


En tidig kväll blire nu, laddar inför en dag på la bäckis :))
Natti

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0