clean!

Lugn dag? In my ass!!
:D
haha, fick ett tokryck å storstäda hela lägenheten! Rensade bort massa gamm smink och annat tjaffs som jag inte vet varför jag sparat :P
Men du jäklarns e det fint :)

Fick finfrämmen av Matte, Elin och Börje. Så det var ju super trevligt! :)
Grannfrun och Jimpan komme å :)
En trevlig dag må jag då säga! :))

Skulle köpt mig nå matter, en till hallen och en till v-rummet.
Så vi drog iväg å kika lite.. Helvete vad dyrt det är med matter!
Så jag gav fan i de :)

Provade lite sängar på jysk hann vi med å :P


En godiskväll i sängen vart dt ikv, till härliga BB.
haha simon e ju för härlig !!!
Han har nog god chans till att vinna :D

En tidig kväll, imorgon blire jobb :)
Sweet sweet!!!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Grannfrun ;)

Toksakna juh Nellie...kul att hon blev så besviken då ja sku gå idag ;)

2011-05-03 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0