=)

Som jag gruvat mig för denna operation, men nu så är den gjord !
Kan ta å meddela att det var bland det värsta jag faktiskt varit med om å gjort, men gjort är det nu, och jag hoppas att det är bra så här :)

Somnade halv 8 ikväll, vaknade nu 22. haha det är ju min tur de :P

Men skönt att se att Simon är i final!! Å konstigt vore det ju om han inte var det :D


Laddar inför jobb imorgon, blir kungligt.

Är så jävla ressugen!! haha, fara iväg å glassa i solen, njuta av lite ledighetm känna sanden mellan tårna och fingrarna..mjauoo.. haha!

Katta sa en grej häromdagen, vi är livnjutare. Och det är så det ska vara ;)
Det lät så jäkla bra!

well
jag å min onepiece. SKÖNT Å MYS PÅ EN Å SAMMA GÅNG :D

Joo för satan! Imorgon ska jag hämta hem till trollet mitt några timmar, så jäkla tomt här hemma utan henne springandes omkring som en galning. haha :D
KärleK!

Kommentarer
Postat av: hej

vad har du opererat :O

2011-06-01 @ 03:56:05
Postat av: Hanna

Ja men babe va har du opererat :) inge hemskt hoppas ja!! Kramar i massor

2011-06-03 @ 15:46:53
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0